Controly

شرایط گارانتی​

در راستای آسودگی خاطر مشتریان عزیز، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده، که در صورت بروز مسئله پس از خرید بتوانید از این شرایط استفاده کنید.

نکته : حتما کالای خود را در لحظۀ دریافت از شخص تحویل دهنده از لحاظ ظاهری بررسی نمایید، چون تحویل گرفتن کالا به منزلهۀ تایید سلامت ظاهری آن است و پس از آن اعلام ایراد ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نیست و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج است.

شرایط هفت روز مهلت تست:

این خدمت ایراد های ظاهری، شکستگی و خط و خش و موارد فنی که در صورت استفاده و یا نصب نادرست کاربر ایجاد شده است را شامل نمی شود. برای استفاده از مهلت تست کالای شما باید دارای گارانتی اصلی باشد و گارانتی های شرکتی شامل مهلت تست نمی شوند، در هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.

  • در صورتی که کالای خریداری شده دارای مشکل فنی است، می‌توانید تا هفت روز کاری کالای خود را با هماهنگی بخش گارانتی به فروشگاه اینترنتی کنترلی بازگردانید.
  • بسته بندی کالا در حالت اولیه و بسته بندی آن باشد. هیچ بارکدی یا برچسب روی جعبه را حذف نکنید و محصول همانطور که تحویل گرفتید بسته بندی کنید.
  • برای ارسال محصول به دفتر فروشگاه کنترلی لطفا با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شرکت حمل و نقل انجام شود.
  • کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی فروشگاه اینترنتی کنترلی بررسی خواهد شد و در صورت تایید ایراد فنی عنوان شده از جانب شما، محصول خریداری شده برای دریافت خدمات به شرکت گارانتی ارسال خواهد شد.
  • تصمیم گیرندۀ نهایی در رابطه با وضعیت کالا (تعمیر یا تعویض کالا) شرکت گارانتی کننده است.
  • درصورت عدم تایید ایراد فنی، محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.
  • برای تعویض کالای خریداری شده و یا مرجوع کردن آن، در مدت زمان هفت روز مهلت تست، کالا باید پلمپ باشد و بعد از ارسال به فروشگاه کنترلی به تایید کارشناسان فنی برسد.
  • در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض در هر یک از مراحل فوق مبلغ آن طبق قوانین گارانتی به حساب مشتری واریز خواهد شد و یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض شده و تفاوت قیمت آن محاسبه می‌گردد.

شرایط گارانتی 12 ماهه:

  • صدمات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات،سولفاته شدن،آتش سوزی، رعد و برق، وارد آمدن ضربه، تخریب عمدی، بسته بندی نامناسب برای حمل­ و­نقل، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابی‌های ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه‌ها،استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب،استفاده از مواردی خارج از استاندارد های تعیین شده برای دستگاه، مخدوش شدن یا ناخوانا بودن سریال­ها و لیبل پلمپ، هر گونه خراشیدگی، تاب برداشتن، ترک و یا تغییر رنگ و سوختگی ظاهری پنل و صفحه نمایش، خم شدگی، شکستگی و یا له شدگی کلیه پین ها و کانکتور های برد، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد ، صنعتی و یا خارج از پنل، باقی ماندن پسماند ناشی از نمایش مستمر لوگوها و تصاویر ثابت، صدمات وارده به صفحه نمایش ناشی از پاک کردن غلط با هر وسیله یا ماده، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر موجب ابطال گارانتی می­ گردد.
  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
  • انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده شرکت است و دستگاه باید در کارتن و بسته بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
  • چنانچه تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم مشابه تعویض می گردد و مبلغ اختلاف قیمت احتمالی دریافت/پرداخت خواهد شد.
  • در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
  • طبق استاندارد تامین کننده ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 5  پیکسل سوخته (حداقل 6 پیکسل) انجام می پذیرد.

اقلام زیر شامل قوانین بالا نمی شوند و فاقد مهلت تست می‌­باشند :

  • کارت گرافیک بایوس خورده
  • هارد دیسک
  • درایو نوری (سی دی رایتر، دی وی دی رایتر، بلو ری رایتر)
  • پرینتر
  • اسکنر
  • کارتریج
  • CPU اینتل
  • پیکسل سوخته‌ی مانیتور تا تعدادی که شرکت تولید کننده و گارانتی کننده اعلام می‌کنند (6 پیکسل)
  • سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند
  • کیس بدون قطعات
  • کالاهای دارای گارانتی شرکتی

این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شوند.

هزینه‌های ارسال :

درصورت تایید کارشناسان مبنی بر پذیرش کالا و تعویض آن، هزینه های ارسال کالا به عهدۀ فروشگاه اینترنتی کنترلی است و در صورت عدم تایید، هزینه‌ها به عهدۀ مشتری است. لطفا روش ارسال کالا به فروشگاه اینترنتی کنترلی را حتما با پشتیبانی هماهنگ فرمایید.

درصورتیکه کالای سفارش داده شده با کالایی که دریافت کرده‌اید تفاوت دارد :

  • این تفاوت باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به فروشگاه کنترلی اطلاع داده شود.
  • در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ به فروشگاه اینترنتی کنترلی بازگردانده شود، در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
  • در صورتیکه تفاوت کالا از روی جعبه قابل تشخیص نبود، اما پس از باز کردن پلمپ متوجه تفاوت کالا شدید، باید کالا را بدون اینکه از آن استفاده شود، برای فروشگاه فروشگاه اینترنتی کنترلی ارسال کنید، در صورت استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
  • مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی تفاوت مطرح شده خواهند پرداخت و در صورت تایید کارشناس فروشگاه اینترنتی کنترلی، کالا برای مشتری تعویض می‌گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان، کالا برای مشتری پس فرستاده می‌شود.